انا مظلوم حسین

از همون اولای محرم نوحه ای عربی-فارسی از تلویزیون پخش میشه ، نوحه ای که همین امسال تو کربلا خونده شده (22/10/86) . فکر کنم خیلی طرفدار پیدا کرده ، یکیشونم خودمم که اگه چند دفعه پشت سر هم گوش بدم بازم با دوباره شنیدنش، یه حس خاصی بهم دست میده ...

اینم متن این نوحه ، البته با صدای مداحی که اونو می خونه (نزار القطری) :

" انا مظلوم حسین / انا محروم حسین
لم یا قوم تریدون ببغی و فساد / لم تسعون بقتلی بلجاج و عناد
لیس والله سوانا خلف بعد النبی / فرض الله علی طاعتنا کل عباد

انا مظلوم حسین / انا محروم حسین
من له جد کجدی فی الوری / او کشیخی فانا ابن العلمین
فاطم الزهرا امی ، و ابی / قاصم الکفر ببدر و حنین
عبدالله غلاما یافعا / و قریش یعبدون الوثنین
یعبدون اللات و العزی معا / و علی کان صل القبلتین
و ابی شمس امی قمر / فانا الکوکب و ابن القمرین

انا مظلوم حسین / انا محروم حسین
چیست تقصیر من ای قوم که امروز جهانی
شده آماده به قتلم همه با تیغ و سنانی
در شما نیست ز اسلام نه نامی و نشانی
انا عطشان و قد احرق نطقی و لسانی
انا ظمئان و قد احرق قلبی و فوادی

انا مظلوم حسین / انا محروم حسین
زیر خنجر شه لب تشنه حسین گفت:
تو ای شمر ستمکار! / تو ای ملحد مکار! / تو ای کافر غدار!
اگر من نشناسی ، بگویم بشناسی
حسینم و ضیاء القمرینم ، قتیل الودجینم
امام الحرمینم انا الفضه وابن الذهبینم

انا مظلوم حسین / انا محروم حسین
منم شهپر کبری منم آیه تقدیر / منم نخله خوبان / منم زاده زهرا
منم عرش و منم فرش / منم کرسی و لوح و قلم و ...
انا مظلوم حسین / انا محروم حسین "

این نوحه رو اینجا برا دانلود گذاشتم . ( می تونین از این لینک و این یکی ، که برا دانلود این نوحه پیدا کردم استفاده کنین )