بی سر و ته !

این بلاگ اسپات انگار بی حالی میآره برا نویسندش ! والا به خدا !! دارم تجربه میکنم دیگه !
هی بشینی پای کامپیوتر و هی اون چیزایی که تو ذهنته بپره که نمیشه !
صبحی می خواستم یه پست بزنم ولی با اینکه یکی دو ساعتی پای اینترنت بودم نشد که بشه ! حالا هر چی می خوام همونو جمع و جورش کنم درست از آب در نمیآد ! یا گیج شدم یا پیر یا ...
البته امکان داره استرس امتحان ارشد باعث این امر شده باشه ! :D آخه همون صبحی مثلا باید سر جلسه امتحان می بودم ولی حالش نبود !! ;) امیدوارم کسی صداشو در نیاره که بابا و مامان(+ چند تا اساتید دانشکده!) حسابی از دستم دلخور میشن . آخه امسال سال دومیه که ارشدو شرکت میکنم و نمی رم امتحان بدم . چی کار کنم به غیر آمار زیستی هیچی دیگه دوست ندارم ،اونم که چه سالی باشه که این رشته رو بخوان ! اونم دستچین میکنن !حیف فقط مشهد اون رشته رو نداره :(
این نوشته ها که همینجوری اومد ، اینا رو داشته باشین تا سر فرصت یه پست سر و ته دار بزنم!
______________________
آهان ! این عکسم _کیک عروسی یک داماد شیر دل! _بی سر و تهی این پستو کامل خواهد کرد ! دو روز پیش می خواستم با یه پست اینو هم بیارم ولی اصلا یادم نمیآد چی قرار بود بنویسم ! پیر شدم نه ؟!