از تعطیلات

برعکس خیلی وقتهای دیگه تصمیم آپ کردن نداشتم ولی الان خوابم نمیبره!
مثل همیشه تعطیلات داره مثل باد میگذره و منم هر چی فکر میکنم می بینم هیچ کار مفیدی تو این چند روزه انجام ندادم ،هر چند حسابی به این تعطیلات احتیاج داشتم ولی عید امسال تا حالاش که برا من زیاد قشنگ نبوده ؛ فقط خستگیهامو کم کرده همین.
خدا میدونه چقدر دلم برا خواهرم تنگ شده ولی عیدی هم نتونستم برم پیشش و خوب اونم که نمی تونه بیاد مشهد. احتمالا موقعیتش بعد از عید پیش بیاد که اون موقع هم به خاطر کارم نمیتونم برم در نتیجه مامان تنها میرن تهران. فقط می تونم براش دعا کنم و امیدوارم کمتر از دو ماه دیگه زهرا کوچولومون به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد و مامانشو خیلی اذیت نکنه! آخه قراره تا چند وقت دیگه خاله هم بشم! درست تو همون روزایی که بهاره با به دنیا اومدنش(پارسال) منو عمه کرد. این بهاره بلا هم که از قبل عید با مامان و باباش رفتن تفریح انگار نه انگار دلمون واسشون تنگ میشه!
تو نبودن خواهر و برادر بزرگترم حسابی دلتنگشون شدم و اصلا بهم خوش نمیگذره. :(
تعطیلات طولانی یه بدی برا من داره و اونم اینه که بهم میسازه (البته فقط جسمی) و اونوقت اطرافیان مثلا مامان اینا! می افتن تو فکر و خیال که این دختر چه آزاری داره خودشو اذیت میکنه و میره سر کار! خوبه باز اخمای من یکم جلوی پیشروی این افکار رو میگیره وگرنه تا حالا چندین بار مامان و بابا ... (می خواستم بگم منو از نون خوردن سر سفره دانشگاه آزاد می نداختن که دیدم دروغ میشه!) این تعطیلات هم موضوع مشابهی از پریروز به خاطر اشتباه خودم شروع شد ! جلو آینه از دهنم پرید که مامان !! چشمام یکم کوچیکتر نشده؟!!!!! ... اینطوری بود که مامان و خواهرم ریختن سرم که نخیر! سرکار یکم سرحال شدی و گودی زیر چشمت تو این چند روزه رفع شده و قبلا لاغر شده بودی و ... و خلاصه امروز با تعهدات من (حالا یا راست راسکی یا مصلحتی!) ... این بحث تمام شد!
___________________________

یه عالم عکس دور خودم ریختم !(منظورم توکامپیوترمه !) و تصمیم داشتم با یکم دستکاری یکی دوتاشو به مناسبت عید امروز بذارم ولی خیلی ذهنم امشب مشغوله و دل و دماغ این کارا رو ندارم. ولی دوست دارم تبریکشو حتما بگم :

تولد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) بر شیعیان مبارک

تولد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) بر شیعیان مبارک

---------------------
یه توضیح کوچولو هم برا پست قبلی ! و اونم اینکه نمیدونم چرا فلشی که گذاشتم ناقص میآد ولی فلش قشنگیه که با ذوق گذاشتمش تو پست قبلی ولی طاهرا ناقص دیده میشه ! لینکشو خودتون می تونین ببینین از اینجا شاید از سنگین بودنش باشه! ، اگه این یکی فلشو میذاشتم چی میشد!