همچنان پوشش های اسلامی به روز می شود!

با اینکه خودم رو مسئله حجاب خیلی تکیه دارم و خیلی بهش معتقدم ولی گاهی چیزا می شنوم و می بینم که ... لا اله الا الله !!!
لباس زنان شناگر ایرانی در انتظار فتوای مراجع تقلید !
"... این لباس شاید از لباسی که در خیابان از آن استفاده می‌شود پوشیده‌تر باشد. جنس آن هم طوری است که داخل آب سنگین نمی‌شود و تاثیر منفی در رکوردها نمی‌گذارد... "
با خودم فکر می کنم حالا اگه تعدادی از محجبه ها و مقیّدا ! این مسائل رو زیر سؤال ببرن و حالا احتمالا بخندن !! بقیه چه عکس العملی خواهند داشت ؟!!! (البته از نظر من عکس العملا هم در حدش باید باشه نه سوءاستفاده که اکثرا دنبال همینن!) هر چند ما که هنوز ندیدیم این لباسا چه شکلین ولی حالا !
مثلاً این عکسا رو ببینین :
اولین گزارش تصویری از دو با مانع بانوان
خوب یعنی چی ؟! به نظر من این پوشش یکم (!) مسخره است ، نباشه سنگین تره. البته نظرا فرق میکنه ! اینم نظر منه .
خوب ظاهرا همچنان پوشش های اسلامی به روز می شود !
_____________________
یه توضیح ! : حتما دعوت سمنوی عزیز رو اجابت میکنم ولی یکم بگذره !
مثلا یکم حال ندارم ! نمیدونم یه هو چم شده از نصفه های شب ! حالا که بهتر شدم ولی صبح وقتی برا نماز بیدار شدم و داشتم می رفتم وضو بگیرم اینقدر تلو تلو (همیجوریه !) خوردم و اینقدر نامتعادل را رفتم و این بر و اون بر خورم که مامان برداشت گفت : خوب بذار خواب از سرت بپره بعد برو وضو بگیر ! کلی خودمو ساختم که بتونم یه روز وحشتناک شلوغ کاری رو پشت سر بذارم . اِن بار مامان احوالمو پرسید ، از عصری هم که خونه ام تحت نظر ! ولی منو که نمی تونن از پای کامپیوتر بلند کنن ! :D نشسته که سرم گیج نمیره !
اینم اوضاع احوالات ما ! الانم زودتر باید برم تا خشم مامان ابعاد جدیدتری به خودش نگرفته ! ;)