از المپیک 2008

زیاد اهل دیدن مسابقات ورزشی نیستم ولی گاهی بازیهای اینجور جهانی مثل المپیک رو دنبال می کنم! اون هم نه همشو بیشتر مسابقه هایی که یک طرفش ایرانیان. گاهی هم افتخار میدم و مهمترینها رو هم نگاه میکنم البته گاهی. مراسم افتتاحیه و اختتامیه رو هم نیگا میکنم البته از همین کانالای خودمون!! هر چند همه اش سانسور شود! البته دیروز کم کم داشتم تعجب میکردم که چطور اینها دارن واقعا مستقیم و بدون چشم بر هم زدنی مراسم را دنبال می کنن و از طرفی چطور این چینیها مراسمشان مورد دار نیست!! هر چند برای من کم کم دیدن مراسمشان داشت کسل کننده میشد ولی یه هویی صحنه های مورد دارشون رو شد (!) و ازاونجا که یه هویی بود تلویزیون ایران هم خیلی تابلو تصاویر رو قطع کرد!!

مبین مثل همیشه یک سری لینک کامل برا المپیک تو شماره امروزش آورده بود:

این سايت رسمي مسابقات en.beijing2008.cn هستش.
برنامه کامل بازيها را ميتونيد در
اين آدرس ببينين.
اگر می خواین در مورد تاريخچه المپيک بدانيد به
اينجا برين.
آخرين وضعيت ايران در المپيک چين در
اين آدرس در دسترس هست.
تصاوير بازيهاي المپيک رو در
اين صفحه می تونین ببینین.
فيلم مراسم افتتاحيه را هم مي تونین از طريق
اين لينک تماشا کنين.
اینم
سیر تکاملی مشعل المپیک از ۱۹۳۶ تا کنون
و این هم
بناهای المپیک پکن ۲۰۰۸
گزارش تصويري از مراسم افتتاحيه المپيک 2008 چين
قسمت
: اول | دوم | سوم | چهارم

چرا تيم اعزامي ايران این مدلی لباس پوشیدن؟! شایدم من بد سلیقه ام.


http://i33.tinypic.com/2q8yidd.jpg