تمام شد!

خوردن و خوابیدن تمام شد و از فردا کارها و شاید دردسرها و شایدم دلنگرانیها و احتمالا غصه خوردنها و سردرگمیها و ... شروع خواهد شد! خدا بخیر کنه امساله رو من که میدونم کمِ کم سه چهار ماه اول سال رو با همین اوضاع و احوال سپری خواهم کرد ... ولی عمراً که خم به ابرو بیارم (یعنی زیاد نمیآرم!)، چون مطمئنم آخر هر اتفاقی که برام تو این چند ماهه بیافته خیره و خواست خدا . اینو از ته دل میگم به خدا ! حیف خوب نیست خوابای خوب رو همه جا جار زد مخصوصا این یکی جدیده رو که برا هیچ کس تعریف نکردم ولی چقدر تهش قشنگ بود ...
از اینا که بگذریم این سیزده روز هیچ کدوم از کارهایی که میخواستم بکنم رو نکردم! البته این خاصیت تعطیلات نوروزِ ، ولی دیگه مثل امسال رو هیچ سالی تا حالا تجربه نکرده بودم! الانم زود زود دارم می تایپم که برم بخوابم ، تا فردا قبل رفتن وسایلمو چک بکنم ببینم چه خبره ! الان حالش نیست . :D



به قول پیچک دوتا ته نوشت بذارم بیربط با نوشته ام! چون ته نوشت بهش بیشتر میآد تا پی نوشت !! :
- اولندش کسی میدونه چه خبر شده ؟! والا تا چند وقت پیشا یه عالمه سایت و وبلاگ از اونا که من می خوندم رو فیلتر کردن؛ خیلیاشم الکی الکی ! خیلی وقت بعدش شاید گاهی از دستشون در میرفت و گاهی اوقات این فیلتر شده ها باز میشدن ! و بعد دوباره برمیگشتن تو فیلتر !! که البته اینجوری نبود که همه با هم از فیلتری در بیان و بعضی از سایت ها اصلا به این صراط هم باز نمیشدن! حالا در این وقت (!) یعنی همین امشب که من عجله دارم و می خوام برم بخوابم همشان از فیلتر در آمده اند !!!!! ارکات و بالاترین و ... (حالا!) و خیلی از وبلاگها (بازم حالا !) ! جلّ الخالق!
وسط این فیلتر شده ها نفهمیدیم چرا چند وقت پیش (خیلی کم پیش!)شیعه نیوز فیلتر شد و باز برگشت سر جایش باز فیلتر شد باز بــــــاز شد و حالا هم چرا تعصیل شد !!!!!!!
- دومندش قبل اینکه این فیلتر شده ها باز بشن چند تاییشو از طریق Reader ِ گوگل دزدکی دید میزدم که امشب فهمیدم بعضیها(؟) توتیـــــــای طفلی رو هم با همین که دیگه نمیخوام اسمشو ببرم(!) می خونن!

گفته باشم اصلاً راضی نیستم! چه معنی داره اصلاً؟ اگرم "همینی که هست"رسماً اعلام میکنم که باید لینک توتیــــــا رو از وبلاگشون بردارن!
این خیلی بدجنسیه که آدم وبلاگ دوستاشو اونطوری بخونه ، حالا هر چقدرم مطالب زود بیاد! آدم غصه اش میگیره ، مگه نه ؟! :( اگر هم نه ، خوب من بدم میآد و احساس خوبی ندارم اینجوری! :((